Varför man bloggar....

torsdag 29 april 2010

Under gårdagens städning i grannbyn så togs ämnet; varför man bloggar, upp.
Ja varför bloggar man?
Det går ju inte att skriva precis vad man vill, så varför lägga ner tiden och energin?

Jag bloggar för att ha en form av dagbok.
Jag skriver inte allt, och inte precis som det var, men så att jag  minns det.
Vill andra läsa så är det OK, men är det nån som finner det jag skriver irriterande eller icke läsvärt, så påminner jag om att det är högs FRIVILLIGT att läsa min högst ointressanta blogg som till största delen handlar om mitt lika ointressanta liv.
Egentligen så handlar den kanske mest om hur jag försöker förändra den så att den ser ut som jag vill...


Det finns ett antal bloggar som jag följer.
Vissa med spänning och andra av nyfikenhet.

Blogga på gott folk och fortsätt att förgylla min vardag ;)

0 kommentarer: